• Kategorie
  • Badanie rynku . Jak zrozumieć konsumenta.

Autor(zy) Lutostański Michał Jan, Łebkowska Agnieszka, Protasiuk Michał
Miejsce wydania Warszawa
Rok 2021
Wydanie I
Ilość stron 736
Format 210x297
Okładka miękka
219.00 -10% 197.00
szt. Do przechowalni
Czas realizacji zamówienia do 5 dni
Cena przesyłki 0
PP Przesyłka biznesowa pobranie (od 80 zł gratis) 0
Odbiór osobisty 0
PP Przesyłka biznesowa (od 80 zł gratis) 0
Paczkomaty InPost przelew (od 100 zł gratis) 0
Odbiór osobisty 0
Kurier przelew (od 200 zł gratis) 12
Kurier pobranie (od 200 zł gratis) 16
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-01-21759-4
EAN 9788301217594

Zamów telefonicznie: 914340603

Zostaw telefon

Badanie rynku . Jak zrozumieć konsumenta.

Autor(zy): Lutostański Michał Jan, Łebkowska Agnieszka, Protasiuk Michał.
ISBN: 978-83-01-21759-4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2021
Wydanie :I
Ilość stron: 736
Format: 210x297
Okładka: miękka

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „ Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?" to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych - zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.



CZYM JEST BADANIE RYNKU? 9

WSTĘP. DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA? Michał Jan Lutostański 9

I. Badania rynku, czyli jak zrozumieć konsumenta Patrycja Prochera, Michał Jan Lutostański 13

ELEMENTY PROCESU BADAWCZEGO 20

II. Rynek badawczy, organizacja pracy agencji badawczej i zarządzanie projektami badawczymi Katarzyna Archanowicz-Kudelska 20

III. Dobór próby i ważenie w badaniach offline i online Marcin Bągard, Michał Dubrawski 35

IV. Wizualizacja wyników badań i raportowanie Mateusz Galica, Kuba Piwowar, Adam Polasz 67

V. Prezentowanie wyników badań Michał Jan Lutostański, Jacek Wasilewski 99

VI. Zarządzanie wynikami badań w organizacji Tomasz Jędrkiewicz, Adam Polasz 111

VII. Etyka w badaniach opinii i rynku Katarzyna Archanowicz-Kudelska 132

METODY BADAWCZE 142

VIII. Jak dobrze zrobić kwestionariusz? Tomasz Dulinicz, Anna Martenka 142

IX. Badania jakościowe - klasyczne metody FGI oraz IDI Beata Rąbińska, Piotr Ciąćka 163

X. Badania eksploracyjne Paweł Pawiński 182

XI. Podejście etnograficzne w badaniach rynku Izabela Rudak, Paweł Krzyworzeka 192

XII. Semiotyka w badaniach i analizach marketingowych Krzysztof Polak 213

XIII. Badania neuromarketingowe Jacek Kowalski, Beata Pawłowska, Ewelina Omiecińska 235

XIV. Społeczności badawcze online Piotr Idzik, Natalia Kicina 257

XV. Badanie trendów konsumenckich Barbara Frątczak-Rudnicka 279

XVI. Ekonomia behawioralna, badania behawioralne Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk 309

XVII. Badanie narracyjne Jacek Wasilewski 325

ZASTOSOWANIE BADAŃ W PRAKTYCE 342

XVIII. Potrzeby i insighty Michał Kociankowski 342

XIX. Badania kondycji marki i trackingi konsumenckie Małgorzata Grabowska-Elzanowska, Marek Biskup, Patryk Polkowski 362

XX. Badania konceptów i innowacji Anna Gorączka, Michał Protasiuk 391

XXI. Badanie opakowań Michał Jan Lutostański, Dorota Zacharska 412

XXII. Badania sensoryczne produktów Mateusz Kosmala 428

XXIII. Badania cen Maria Otmar-Szymańska, Rafał Neska 456

XXIV. Badania satysfakcji konsumentów Arkadiusz Wódkowski, Grzegorz Kosiński 473

XXV. Badania skuteczności komunikacji reklamowej Paweł Ciacek, Michał Kociankowski, Gabriel Matwiejczyk 503

XXVI. Badania shopperowe Anna Gorączka, Artur Czajka 547

XXVII. Badania służące segmentacji rynku, czyli jak wyróżnić i opisać swoją grupę docelową Anna Forycka-Zawadka, Anna Karczmarczuk 583

XXVIII. Badania w projektowaniu doświadczeń Agnieszka Szóstek, Katarzyna Gawlik 606

XXIX. Badania w procesach projektowania usług Julia Dziubecka, Grzegorz Młynarski Julia Dziubecka, Grzegorz Młynarski 632

XXX. Sondaże opinii publicznej i badania społeczne Marcin Herrmann, Piotr Tadeusz Kwiatkowski 650

JAKA JEST PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ? 668

XXXI. Rola badań w świecie big data Michał Protasiuk 668

ZAKOŃCZENIE. PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ Michał Jan Lutostański 678

Słownik badawczy Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, Patrycja Prochera, Magdalena Tędziagolska 681

AUTORZY 711



Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.