• Kategorie
  • Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet B, 5 książek

Podtytuł 1.Zarządzanie sprzedażą. 2.Zarządzanie czasem. 3.Sukces osobisty. 4.Negocjowanie. 5.Marketing
Autor(zy) Tracy Brian
Miejsce wydania Warszawa
Rok 2019
Wydanie I
Ilość stron 565
Format A5
Okładka miękka
Brak towaru
99.90 -20% 79.90
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 1-5 dni
Cena przesyłki 10
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty 0
PP Przesyłka biznesowa (od 80 zł gratis) 10
PP Przesyłka biznesowa pobranie (od 80 zł gratis) 12
Paczkomaty InPost przelew (od 100 zł gratis) 12
Kurier przelew (od 200 zł gratis) 12
Kurier pobranie (od 200 zł gratis) 16
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-8087-813-6.
EAN 9788380878136
Zostaw telefon

Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet B, 5 książek
1.Zarządzanie sprzedażą. 2.Zarządzanie czasem. 3.Sukces osobisty. 4.Negocjowanie. 5.Marketing

Autor(zy): Tracy Brian.
ISBN: 978-83-8087-813-6.
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2019
Wydanie :I
Ilość stron: 565
Format: A5
Okładka: miękka

Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!

Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty - a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Dzięki jego Bibliotece Sukcesu dowiesz się, jak:

Zarządzanie sprzedażą
  - opracować plan działań sprzedażowych;
  - obudzić w zespole poczucie wspólnego celu i stworzyć skuteczny team profesjonalnych sprzedawców;
  - właściwie motywować ludzi do osiągania ponadprzeciętnych wyników oraz podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski;
  - przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze.

Negocjowanie
  - wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji;
  - wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi;
  - przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły;
  - klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań.

Marketing
  - wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje;
  - wyróżnić się na tle konkurencji;
  - odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących;
  - wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert i w pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji.

Zarządzanie czasem
  - radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;
  - przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze;
  - pokonać skłonność do zwlekania;
  - planować i określać zadania, które mogą być delegowane.

Sukces osobisty
  - wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi);
  - wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy, oraz wzmacniać pewność siebie;
  - ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka);
  - nawykowo prowadzić działania networkingowe.



Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.