• Kategorie
  • Zarządzanie cenami.

Autor(zy) Fassnacht Martin, Simon Hermann
Miejsce wydania Warszawa
Rok 2019
Wydanie I
Ilość stron 466
Format B5
Okładka miękka
Brak towaru
149.00 -10% 134.00
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
PP Przesyłka biznesowa pobranie (od 80 zł gratis) 0
Odbiór osobisty 0
PP Przesyłka biznesowa (od 80 zł gratis) 0
Paczkomaty InPost przelew (od 100 zł gratis) 0
Odbiór osobisty 0
Kurier przelew (od 200 zł gratis) 12
Kurier pobranie (od 200 zł gratis) 16
Dostępność 0 szt.
ISBN 978-83-01-20772-4.
EAN 9788301207724
Zostaw telefon

Zarządzanie cenami.

Autor(zy): Simon Hermann, Fassnacht Martin.
ISBN: 978-83-01-20772-4.
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2019
Wydanie :I
Ilość stron: 466
Format: B5
Okładka: miękka

"Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia „zarządzanie cenami". Wcześniej mówiono albo o teorii cen - w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim przez ekonomistów, albo o polityce cenowej - w podejściu bardziej zorientowanym na praktykę. Pojęcie „zarządzanie cenami" miało być wyrazem ambicji połączenia obu sfer. I ten właśnie cel jest podstawą czwartego już wydania podręcznika.

Czytelnik dostaje do rąk książkę, która ma zarówno solidne podstawy teoretyczne, jak i wartość praktyczną. Za taką integrację ręczy również duet autorów: naukowiec - Martin Fassnacht i praktyk - Hermann Simon. Książka skierowana jest w równej mierze do studentów, naukowców, przedsiębiorców i menedżerów.

Czwarte wydanie zostało w całości zaktualizowane. W celu połączenia teorii i praktycznego znaczenia omawianych zagadnień, wszelkie przedstawiane koncepcje zilustrowane zostały opisami przypadków z praktyki biznesowej. Stało się to możliwe dzięki dostępowi do doświadczeń firmy Simon-Kucher & Partners, światowego lidera rynku doradztwa cenowego. "

Z przedmowy

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Wydawcy